Daar was hij weer - Reisverslag uit Maringá, Brazilië van Rens Koele - WaarBenJij.nu Daar was hij weer - Reisverslag uit Maringá, Brazilië van Rens Koele - WaarBenJij.nu

Daar was hij weer

Door: Rens

Blijf op de hoogte en volg Rens

22 September 2007 | Brazilië, Maringá

hallooooo

Het werd weer eens tijd voor een berichtje, ook al worden ze wel allemaal wat minder spannend voor jullie. Ik begin de laatste tijd meer een gewoon leventje te lijden, dus ik vertel jullie maar de hoogtepunten.
Vorig weekend had ik een district meeting met alle exchange students van mijn district. Er waren daar een stuk of 30 man. En we waren ergens in de buitenwijken van mijn stad, in een of ander jeugdhostel met een zwembad, voetbalveld, tafeltennis en een pooltafel. Dus genoeg beweging iniedergeval. En het was ook gewoon leuk om alle exchange students te leren kennen, omdat de meeste echt grappig zijn. En je leert alle dansen van de wereld kennen zo´n beetje, hahaha. ik heb ze alleen niet de klompendans geleerd, dat zou onze Nederlandse reputatie natuurlijk schenden, hahah. Daar kregen we ook voorlichting over de regels van een exchange jaar, wat ik natuurlijk al 1000 keer heb gehoord, maarja herhaling is altijd goed natuurlijk:P. En we kregen voorlichting over de reizen die we konden maken, wat er echt allemaal verschrikkelijk prachtig uitziet. Ik kan niet wachten tot ik mijn eerste reis heb. Dat is trouwens volgende maand al, naar de pantanal, een heel mooi natuurgebied in Brazillië met veel alligators.
Veder heb ik de week gewoon school gehad en portugees lessen, niet veel bijzonders. Maar ik heb wel geregeld dat ik niet meer op zaterdag naar school hoef, dus ik was vandaag lekker vrij.
Gister had ik een feest van een meisje die een jaar in Taiwan was vorig jaar. Ik was daar met vijf andere exchange students en het was echt een heel vet feest.
Vanvond heb ik een feest van een meisje uit België, waar ik ook met de andere exchange students heen ga. En daarna ga ik nog misschien naar een feest van een meisje uit mijn klas, het wordt dus wel een gezellige avond.
Morgen ga ik hopelijk naar de voetbalclub van Maringá (Galo Maringá) met Alex en Camron. Alleen we weten niet zeker of ze wel spelen, want ik vraag het aan iedereen of ze spelen en iedereen antwoord met: misschien, kijk maar. Ze weten het gewoon nooit. Maar het is dicht bij mijn huis dus het maakt niet zoveel uit.
Dat was het denk ik wel weer zo´n beetje, ik kan iniedegeval niks meer verzinnen. Maar ik mis Nederland wel een beetje hoor en de mensen in Nederland, maarja laat ik eerst maar gaan reizen en Portugees leren.

Tchau tudo monde.

  • 22 September 2007 - 23:53

    The Terminator:

    hee relaxt man, vet dat je zo'n reis gaat maken. ik verwacht wel een beetje dat wanneer je terug bent je vloeiend spaans en portugees kan he!;)

    veel geluk en liefde toegewenst

    je fan ;s

    x chris

  • 23 September 2007 - 09:26

    Ruud:

    Het wordt hier al weer kouder en summer is over dus extra genieten van al dat warme weer daar bij jou.
    Hoe staat het met de voortgang in Samba dansen?

    Enjoy XX Ruud

  • 24 September 2007 - 08:31

    Jay-D En Cin-D:

    heeej kanjer! wat lees ik? je begint NL een beetje te missen? Wacht maar tot je gaat reizen...en al die feesten die jij hebt, jemig man de summer is in NL idd over en de temperatuur zakt, regen etc etc.. zo> nu kun jij er weer even tegenaan :D:D:D

    Dikke kus en veel liefs van ons

  • 24 September 2007 - 14:37

    Lotte:

    AAA Rens als ik dit lees ben ik zo jaloers!!! Maak er wat van! ;)

    Liefs, Lotte

  • 24 September 2007 - 14:38

    Lotte:

    En die jongens uit de taxi mogen er best zijn.. (A) kan je die niet mee naar Nederland nemen?? :p
    liefs!

  • 25 September 2007 - 20:30

    Siemen De Jong:

    Dank voor je bericht. Altijd goed om op deze wijze op de hoogte te blijven van je belevenissen.

    Siemen

  • 28 September 2007 - 09:24

    Alette:

    He Rens,

    wist niet wat ik zag toen ik een hyvesuitnodiging van jou kreeg ;) Je bent totaal veranderd daar of niet :-p heb meteen maar even je site opgezocht en je foto's bekeken en verhalen gelezen! Je hebt het daar goed naar je zin of niet?! Stiekem niet een heel klein beetje heimwee?? ;)

    Knuffel! Alet

  • 29 September 2007 - 17:44

    Mark :

    heey kerel....

    hoe is het daar dan ??? ik zie net dat je me toevoegd op hyves en ik weet ineens die link weer uit me hoofd :D:P

    beetje leuke vrienden daar en mooi vrouwen :D:P...

    ik spreek je en veel plezier daar :D

  • 05 Oktober 2007 - 07:49

    Herman Van Amerongen:

    Beste Rens,
    zo te zien heb je het daar erg naar je zin. Ik hoop dat je er van geniet. Hartelijke groeten.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Brazilië, Maringá

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

06 Juni 2008

De tijd van mijn leven.

12 Maart 2008

Noordoosten reis!!!!!

26 December 2007

Tijd voor een berichtje

07 November 2007

Pantanal & Bonito!!!!

19 Oktober 2007

Travels
Rens

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 134
Totaal aantal bezoekers 49854

Voorgaande reizen:

13 Augustus 2007 - 13 Augustus 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: