Het is en blijft Brasil - Reisverslag uit Maringá, Brazilië van Rens Koele - WaarBenJij.nu Het is en blijft Brasil - Reisverslag uit Maringá, Brazilië van Rens Koele - WaarBenJij.nu

Het is en blijft Brasil

Door: Rens

Blijf op de hoogte en volg Rens

10 September 2007 | Brazilië, Maringá

heeej mensen

Ik kom weer ff met een kort berichtje, want ik heb wel weer iets iets meegemaakt. Ik ben namelijk voor het eerst in mijn leven beroofd. En natuurlijk gebeurd dat in Brazillië. Ik liep rond 8 uur ´s avonds over straat met twee vrienden en toen kwam er opeens een gozer ons tegemoet fietsen. En opeens pakte hij een dondersgroot mes en moesten we hem ons geld geven. Gelukkig had ik maar 30 reas op zak (ong.12 euro), maar hij heeft wel mooi mijn mobiel te pakken, gelukkig mocht ik nog wel mijn simkaart eruit halen. Maarja dat was dus wel ff schrikken, maar een vriend die erbij was die uit Australlië komt is al 3 keer beroof. Dus ik moet maar op mijn hoede blijven.
Maarja dat was dat. Voor de rest gaat alles nog goed. Ik ben vorige twee dagen ziek geweest dus bleef ik maar thuis een beetje filmpjes kijken. Maar gister heb ik alweer een BBQ met een stel lui van mij school gehad. Dat was natuurlijk wel weer gezellig. En Brazillië moest gister voetballen tegen USA en won met 4-2 zoals gewoonlijk, dus dat maakte het ook allemaal wat leuker.
En aankomend weekend heb ik een meeting in Maringá met alle exchange students van dit disctrict, dus dat wordt ook vast wel leuk.
Nouja rustig aan allemaal daarzo en ik drop snel weer een berichtje en morgen ofzo drop ik ook wat nieuwe foto´s.

Falo

  • 10 September 2007 - 15:26

    Gris:

    tsjuus is wat, daar in brasil!

    en waar is je haar precies gebleven:|

    moet k ff aan wennen:P

    xx genietze

    chris;)

  • 10 September 2007 - 17:17

    Marlon:

    He Rens, das niet zo mooi! Hoorde het al van je bezorgde vader!
    Heel veel succes nog daar. Enne uitkijken.
    Groetjes Marlon

  • 10 September 2007 - 17:52

    Martini!:

    RENS!

    serieus, ik ben er achter gekomen dat we maar fucking 4 uur van elkaar vandaan zitten! hahah! uber kneuzen dat we zijn! Mijn gastfamilie vind het helemaal ok als je hier heen wilt komen of ik naar jou toe! nu nog ff de rotary, en hop we zien elkaar haha! 4 uur is echt niks, wanneer kom je haha? jeetje, dat je beroofd ben doet me wel ff schrikken, aangezien ik hier ook alleen rond loop rond 8 uur...ik zal dan ook maar eens meer op mijn hoede gaan worden haha! gelukkig maar 30 reals, maar je mobieltje is nogal kut! weetje wat je moet doen, je moet ff aan je vrienden vragen of ze nog zo´n oude nokia thuis hebben liggen, heb ik ook gedaan, en loop nu met een gratis mobieltje rond:P! Nouja geniet nog maar lekker, ik ga naar mijn portugese les! En veel plzier op je districtmeeting, wordt echt super leuk kan ik je vertellen!!!

    Rensie, tchau tchau!

  • 10 September 2007 - 18:56

    Marlet:

    Rens, het lijkt wel een misdaadfilm!! Goed oppassen, en anders zeg je maar dat je zus ze komt slaan... wedden dat ze weg rennen!

  • 11 September 2007 - 10:35

    Joanne:

    Rens..!!!

    vet leuk je haar:D had je eerder moeten doen;)maar het klinkt allemaal nog steeds leuk en ik ben nog steeds jaloers..(A)
    inmiddels zit ik ook weer op school.. enn is ook wel leuk hoor:P

    nou laat je niet meer overvallen en see you..!!

    xxxxxxx liefs, Joanne

  • 12 September 2007 - 08:16

    Marije:

    Hee Rens!

    T is al een tijdje geleden dat ik jou nog sprak in het Vliegende paard, en oppeens wist ik weer dat je vertelde dat je een site had
    Heel leuk om al je verhalen te lezen! Maar van die beroving is wel even schrikken..!
    Verder klinkt het heel leuk, zou zo met je willen ruilen
    Nou pas goed op jezelf, en hou ons op de hoogte ;)

    Liefs Marije

  • 12 September 2007 - 08:33

    Lisanne:

    Scary!!!!!
    Als ik je je moeder was,,,,;) Maar je haar is wel vet hoor!! Nu kan je het doen he, nu paps en mams er niks aan kunnen doen;) Ik ga misschien een piercing zetten!
    kusjes!!

  • 13 September 2007 - 19:22

    Kim:

    Ik heb eindelijk al je berichtjes gelezen en het klinkt allemaal super leuk. Je bent daar lekker aan het feesten in Braziliê, in Mexico is het eigenlijk het zelfde. Je wordt echt overal voor uitgenodigd, iedeaal;) en de drank is super goedkoop, dat is natuurlijk ook niet verkeerd.
    Alleen die beroving is wel eng, ik hoop voor je dat het bij èèn keer blijft.
    Nou en idd tot in het Vliegende Paard maar weer haha
    Heel veel plezier!
    Kusjes Kim

  • 13 September 2007 - 20:58

    Hanneke:

    Hoi Rens,
    Mooi dat je niet zo veel cente bij je had, maar je had zeker wel even de bibbers. Heb je al een andere mobiel? Niet te laat over straat he...

  • 13 September 2007 - 21:16

    Bernike:

    He kerel,

    Wat een rotgast zeg, had ie geen nummerbord op zn fiets?:P ik ga met Marlet mee om ze te slaan! hehe

    x Bernike

  • 14 September 2007 - 13:43

    Paula:

    daamn wat een gansters daar!

    goeie,, jou reizen, zijn die ook met belo brasil??

    Welke ga je maken?
    Ik ga (als alles goed gaat) naar Peru, pantanal, norteste en amazone (H)(H)

    spreek je snel weer,,

    ate!
    beijos

  • 18 September 2007 - 17:38

    Lara:

    Hi Rens,

    Ik kwam via Lisanne's site jouw site tegen. En ik dacht even checken hoe Rens het heeft in Brasil! Leuk dat je het zo naar je zin hebt! Haha mooie actie van je haar, Wilbert heeft dat ook gedaan in Australie! Wel balen van die beroving...
    Anyway nog veel plezier daar op alle feestjes!

    Groetjes Lara

  • 19 September 2007 - 12:07

    Jay-D En Cin-D:

    rens jonguh, ik heb je trouwens ook wel gemist hoor bij de Hooitoer hehehe...X'ie en tha L zouden wel even met zn 2-en gaan hosten hehehhe (laat ze t maar niet lezen...) Verder heeft the click een soort van optreden gehad op Big Pop....mooi zooitje...hehe
    Ik weet wel dat wanneer jij terug komt, je heel goed kunt vertellen hoe een BBQ feestje in elkaar gezet moet worden :D:D:D

    LATERRRRRR

  • 20 September 2007 - 18:01

    Anne:

    Hey Rens!

    Ziet er echt leuk uit daar!:) Jaloeeeers;)
    Maar khad even een vraagje he.. ALs ik dit jaar heb overleefd wil ik ook een jaar naar het buitenland (Amerika/ Brazilië/ Argentinië) en khad op die site gekeken van Rotary maar die is echt vaag:P Dus kan jij mij niet even utileggen hoe het daar precies werkt? Hoe je kan regelen dat je voorgedragen wordt door een club? En hoe duur het is enzo?

    Alvast bedankt & heel veel plezier daar nog! En vooral niét rustig aan doen ;)

    kus Anne (Neevel)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Brazilië, Maringá

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

06 Juni 2008

De tijd van mijn leven.

12 Maart 2008

Noordoosten reis!!!!!

26 December 2007

Tijd voor een berichtje

07 November 2007

Pantanal & Bonito!!!!

19 Oktober 2007

Travels
Rens

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 175
Totaal aantal bezoekers 49854

Voorgaande reizen:

13 Augustus 2007 - 13 Augustus 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: