Life in Maringá - Reisverslag uit Maringá, Brazilië van Rens Koele - WaarBenJij.nu Life in Maringá - Reisverslag uit Maringá, Brazilië van Rens Koele - WaarBenJij.nu

Life in Maringá

Door: Rens

Blijf op de hoogte en volg Rens

26 Augustus 2007 | Brazilië, Maringá

Bom dia

Ik dacht zo het is maar weer eens tijd om een berichtje te droppen om jullie allemaal up to date te houden. Want ik heb wel weer wat meegemaakt.
Ik begin maar met vrijdag. `s middags gingen we gymen met de klas en dat was natuurlijk voetbal. Nou ben ik daar al geen ster in, maar als je dan ook nog eens ziet hoe goed de rest is kreeg ik helemaal een minderwaardigheidscomplex. Maar toch was het wel leuk om te doen. Vrijdag ben ik ook met een aantal mensen van mijn klas naar een concert geweest. Het was een concert van `inimigos da hp` en het is behoorlijk populait in Brzailië. Ik weet niet wat voor soort muziek het is, maar ik vond het in ieder geval best vet. terwijl het echt niet mijn normale muziek smaak is. Maarja het was echt verschrikkelijk druk daar en ook heel erg warm. Maar iedereen zat de teksten mee te zingen en ik stond er maar een beetje, maar ik heb dus de hle tijd een beetje zitten dansen waar ik trouwens nog steeds spierpijn van heb. Maar het optreden was echt vet en ik heb me goed vermaakt.
Zaterdag ben ik met vitor (een vriend van mij) zij vader en zijn broertje naar een vliegtuig show geweest, dat was echt te ziek voor woorden wat die gasten allemaal deden. Er waren 7 vliegtuigen en er zijn 0 doden gevallen dsu dat is knap werk. Maar de oh zo slimme rens was natuurlijk zijn camera weer vergeten dus jullie moeten het maar met mijn beschrijving ervan doen. Het was in ieder geval vet om een keer te zien. Alleen kreeg je last van je ogen omdat je telkens omhoog moest kijken tegen de zon in en ik was natuurlijk ook mijn zonnebril vergeten:P.
Die avond ben ik met vitor naar een vriend van hem geweest (Hiratta) dat was een jongen met een Jappanse afkomst, wat misschien wel een kwart van Maringá heeft. Soms twijfel ik of niet in Japan ben in plaats van Brazilië. Maarja het is een lachen gozer en we hebben daar een beetje gegamed en een film gekeken. Daarna zijn we ergens op een terras een paar biertjes wezen drinken. Je betaalt hier voor 600ml 3 real en dat is iets van 1 euro:O niet normaal meer gewoon. Dit is de ideale plek voor alcoholisten. Maar ik ben niet dronken geweest dus wees maar gerust.
vandaag (zondag) ben ik naar een of andere bijeenkomst gewest van rotary. Het was heel saai, maar ook weer heel vet, want er waren heel veel andere exchange students van mijn district en die wou ik al graag leren kennen en het zijn echt allemaal hele gekke mensen dus ik kan wel goede met ze opschieten. En ik ben ook meteen door een mexicaans meisje uitgenodigd voor een tequilla party in haar stad, dus ik hoop dat ik mag gaan.
Na die bijeenkomst ben ik wat gaan eten met mijn familie en ik had echt veels te veel eten. ik heb ongeveer de helft opgegeten, ik zat helemaal vol en nog steeds betaald we per persoon iets van 6 euro ofzo. Gekkenwerk. Noouja en toen ben ik hier beland. Ik ga vanavond weer met vitor, Hirrata en zijn zwager afspreken dus dat wordt leuk.
Ik zal van de week wel weer een berichtje plaatsen. Dus jullie horen van mij.

Beijos Rens

  • 26 Augustus 2007 - 19:35

    Chriss:

    Eej relax, leuke dingen gedaan zeg;)


    mis je:P

    xx

  • 26 Augustus 2007 - 22:20

    Letje:

    Gezellig allemaal hoor! Ik ga nu voor t eerst in Ljouwert pitten!!

    xxx

  • 27 Augustus 2007 - 09:49

    Leetje:

    Hey rensje!
    Volgens mij is het daar heel gezellig en ook allemaal leuke foto's !! Steen,papier,schaar :-D hihi
    X Leetje

  • 27 Augustus 2007 - 12:53

    Paula:

    Eey Rens!

    Serieus, pas op met tequila feestjes met Mexicanen, geloof mij :P
    Er zit ook een Mexicaan in mijn stad en ik heb vorige week met hem en een australisch meisje een tequila feestje gehad,, te ziek ;)

    Ben jij trouwens ook verslaafd aan guarana?? Dat is echt lekker :O

    tchau tchau!

  • 28 Augustus 2007 - 17:13

    Jerke:

    heey,

    Nou als ik het zo lees heb je een goed onderdak gevonden...en anders hoor ik het hé;)
    Groeten

  • 29 Augustus 2007 - 15:27

    Dirk:

    Late as usual....
    ik zie dat je al wat vette dingen daar heb gedaan:)! chillend dat die gastmensen zo aardig zijn, maar neem anders wat van die dames mee in handbagage als je terugkomt!

    Trouwens als je t nog wou weten,
    Dat hele gebeuren heh !Je weet!
    Tis niet zo man, Dus ik ben weer blij:)!

    Doe ff de groeten van mij aan die chicks...
    Hee t ga je goed!
    Ik zal snel weer een bericht droppen,
    Kallem

  • 30 Augustus 2007 - 07:44

    Rutger:

    Hee Neef,

    Zote lezen heb je het wel naar je zin daar! mooizo! geniet er van!

    Groet'n uut Zwolle

  • 31 Augustus 2007 - 10:53

    Simon:

    heey rens!

    het ziet er gezellig uit daar, zo te zien is iedereen jaloers. als ik zei det ik niet jaloers was zou ik liegen. ik ben met school begonnen... chickies, chickies en nog meer chickies. ik denk dat er een stuk of 30 jongens in het eerste jaar zitten... van de 300!
    kom snel terug.
    laterzzzz.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Brazilië, Maringá

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

06 Juni 2008

De tijd van mijn leven.

12 Maart 2008

Noordoosten reis!!!!!

26 December 2007

Tijd voor een berichtje

07 November 2007

Pantanal & Bonito!!!!

19 Oktober 2007

Travels
Rens

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 132
Totaal aantal bezoekers 49854

Voorgaande reizen:

13 Augustus 2007 - 13 Augustus 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: