PARTY - Reisverslag uit Maringá, Brazilië van Rens Koele - WaarBenJij.nu PARTY - Reisverslag uit Maringá, Brazilië van Rens Koele - WaarBenJij.nu

PARTY

Door: Rens

Blijf op de hoogte en volg Rens

20 Augustus 2007 | Brazilië, Maringá

Weer een berichtje vanuit Maringá.
Dit weekend heb ik twee super vette feestjes gehad! Het eerste feestje was op zaterdag en het was ergens net buiten Maringá. Ik ging met de tante van een vriendin van mij en haar neef, dat waren echt hele grappige mensen en vooral met die neef kon ik goed opschieten. Het feest was in een grote zaal met allemaal rijen tafels en stoelen. Toen begonnen we met eten, natuurlijk weer typisch Brazilaans met veel rijst en bonen en HEEL VEEL vlees. Het was echt hartsikke lekker. Daarna begon er een band te spelen. Dat was wel grappig en ik heb mijn eerste pasjes van een of andere Braziliaanse dans geprobeerd alleen kon ik het tempo nog niet echt aan, hahaha. Maar mijn hele klas was er en toen ging we met zijn allen in een grote groep dansen, dat was echt lachen. Het was echt een vet feest, ook omdat ik daar iedereen beter leerde kennen. Helaas was ik mijn camera vergeten dus heb ik geen foto´s kunnen maken.
Maar het echte verschrikkelijk vette feest was op zondag. Dat was op een terrein voor privé feesten. En je had daar een pooltafel, een zwembad en veel vlees. Het was een feest van mijn klas dus alweer was iedereen van mijn klas er. Dat is echt anders dan in Nederland, de klas is veel minder in groepen verdeeld en iedereen gaat met elkaar naar feesten enzo toe. Dus mij bevalt dat wel. Maarja daar draaiden ze lekkere muziek, je kon lekker zwemmen, er waren veel vrienden en natuurlijk veel mooie dames:P. Het feest duurde zo´n beetje van 11 uur ´s ochtends tot 9 uur ´s avonds, ik hoop dat ik binnekort weer zo´n feest heb, maar aanstaande vrijdag ga ik misschien naar een concert van een band met de hele klas weer. Ik hoop dat het vet wordt.
Nouja dat was het wel weer zo´n beetje ik heb vandaag gewoon weer school met een leraar die heel vaak motherfucker zegt, hahahah echt vet grappig.

Nou lieve mensen tot het volgende berichtje!

  • 20 Augustus 2007 - 16:58

    Laura:

    Alles goed ? Nou volgends mij vermaak jij je daar wel prima .. aan de foto te zien! :) Echt leuk dat je de site zo goed bijhoud met verhalen en foto's.. Horen wij hier in NL ook nog eens wat van je . Nou heeeel erg veeel plezier nog en ik blijf je site volgen hoor!

    Kusjeee Laura.

  • 20 Augustus 2007 - 19:02

    Chanty:

    Zo te zien heb je de 1e mooie braziliaanse dame al aan de haak ;) Fijn dat je t zo naar je zin hebt!!

  • 20 Augustus 2007 - 21:57

    Marlet:

    Snik snik... jouw fotos doen me aan mexico denken. Ik wil terug!!!

    Zo te horen geniet je volop! Het is hier vies stil in huis aangezien ik t hele week alleen was. Zelfs de honden waren weg! Gelukkig is Kars weer thuis, zwaar brak van lowlands.

    Nou, check je latuuur!

  • 21 Augustus 2007 - 06:37

    Pim:

    Prachtige foto,s Rens, ik kan me er wat bij voorstellen dat je geen last van heimwee hebt.Groeten Pim en Kiek

  • 21 Augustus 2007 - 08:11

    Sir Baf-a-lot Aka X:

    Importeer 's wat van die dames deze kant op!

    Nog veel plezier ouwe, we houden contact.

  • 21 Augustus 2007 - 08:53

    Siemen De Jong:

    Hoi Rens,

    Hoop voor je dat het leven die alleen uit feesten bestaat. Of toch........????
    Heel goed om te vernemen dat zo'n Braziliaanse klas alles tesamen doet en niet/minder in kleine subgroepjes. Is goed voor het saamhorigheidsgevoel lijkt me.

    groet,

    siemen de Jong

  • 21 Augustus 2007 - 12:51

    Jay-D En Cin-D:

    hee bink, jij bent echt the bomb daarooo...hahah dat past wel bij je! Ik kijk nu alweer uit naar je nieuwe berichten. Ik had je toch verteld dat Brasil veTT zou zijn...joh..eneh tegen de tijd dat je terug bent in Holanda, leer je mij even de moves van je geleerde danspassen aaaight...laterrrr

  • 21 Augustus 2007 - 16:12

    Vitor:

    e ai rens.. aqui é o vitor.. gostei do seu blog, massa!

    translating:
    what's rens.. here is vitor.. I liked your blog, cool!

    and the party was very good don't you think?
    and I want the pictures that you have from the barbecue ok?

  • 22 Augustus 2007 - 00:27

    Lisanne:

    ahh die feesten klinken echt supervet!! dat is echt die cultuur daar he lekker dansen met iedereen! Veel plezier
    xxx

  • 22 Augustus 2007 - 15:19

    Paula:

    Haha; volgens mij vermaak jij je daar echt prima! :D echt wel beetje jaloers!
    Maar vette foto's &leuk verhaaltje e.d.!
    Nou spreek je
    liefs x

  • 22 Augustus 2007 - 19:26

    Anonimus:

    you are sexy !!

  • 23 Augustus 2007 - 08:41

    Mam En Pap Uit Italy:

    Hé feestbeest, je hebt daar beter weer dan wij in italië en zo te zien ook meer vlees. Blijf je berichtjes plaatsen en vooral genieten.

    xxx

  • 23 Augustus 2007 - 12:14

    Marielle:

    Heeeeey rens,
    Ik heb eindelijk je site gevonden .. het heeft even geduurd. Wat ziet het er daar ontzettend leuk uit joh! Ik ben echt super jalours..!!
    Volgens mij zit je echt in een super leuke stad!
    Veel plezier nog!
    Liefs Marielle

  • 25 Augustus 2007 - 17:16

    Laura:

    Oi tudo bem?
    Ja ik zit op het moment ook voor een jaar in Maringá met AFS... Ik vind het hier echt geweldig en ik zit hier nu ongeveer 3 weken.. Waar zit je ergens in Maringá? En naar welke school ga je? Ik ben de enige student van AFS in maringá, maar vanavond is er blijkbaar iets te doen met iedereen van Rotary en misschien ga ik daarheen met een vriendin van hier... Ik weet nog niet of het nu doorzal gaan maarja.
    Amuseer u nog en ge moogt altijd een berichtje op mijn site zetten.. www.travelmessage.nl/laura_in_brasil

    Beijo
    Laura

  • 25 Augustus 2007 - 20:03

    Amanda& Kim*:

    Hee Renss..!

    Allz GoOewd??
    leuke site=D we wouden oOwk wehl daar zijn..(met jou ntuurlijk!!)
    noGh veel pleziier daar!
    we blijve je site checke;)!

    xx Liiefss &nd LoveYou xx
    Amanda &nd Kimm**

  • 25 Augustus 2007 - 20:07

    Anoniem(A):

    Rens ik hou van je:D(L)

  • 26 Augustus 2007 - 16:17

    Laura:

    Heyla, ik woon misschien niet ver van Nederland, maar ik ben nog net geen kaaskop ;)Ik woon nog net in Belgie...
    Maar voor de rest, ik ga naar Colego Platão naar school en ik zit in een cursinho niet echt geweldig leuk, het is moeilijk om er vrienden te maken omdat ze allemaal moeten opletten in de klas want het is voor de universiteit, maar gisteren ben ik op stap geweest met een paar mensen en iemand was met rotary naar India geweest geloof ik en hij gaat proberen iets te regelen om samen te gaan doen volgende week dus dan zie ik je daar misschien wel...
    Beijo en nog veel plezier

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Brazilië, Maringá

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

06 Juni 2008

De tijd van mijn leven.

12 Maart 2008

Noordoosten reis!!!!!

26 December 2007

Tijd voor een berichtje

07 November 2007

Pantanal & Bonito!!!!

19 Oktober 2007

Travels
Rens

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 129
Totaal aantal bezoekers 49854

Voorgaande reizen:

13 Augustus 2007 - 13 Augustus 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: