Het laatste avondmaal - Reisverslag uit Wezep, Nederland van Rens Koele - WaarBenJij.nu Het laatste avondmaal - Reisverslag uit Wezep, Nederland van Rens Koele - WaarBenJij.nu

Het laatste avondmaal

Door: Rens

Blijf op de hoogte en volg Rens

12 Augustus 2007 | Nederland, Wezep

Goedendag mensen

Nou nu gaat het toch echt gebeuren. Ik vertrek morgen om half 9 vanaf schiphol.
Ik ben nu wel echt zenuwachtig en ik voel me ook een beetje raar, maar ik heb er wel echt héél erg veel zin in. Maar het is zo raar om van iedereen afscheid te nemen, wat ik trouwens al van al mijn vrienden en zelfs van mijn vriendin al heb gedaan. En vanavond heb ik dus mijn laatste avondmaal met mijn vader, moeder, broer, zus en oma. En morgen zwaaien hun (behalve mijn oma) me ook nog uit op schiphol. Dus het begint nu allemaal wel heel reëel te worden. Maar mijn koffer is gepakt en ik ben er helemaal klaar voor. En ik zal zo snel mogelijk weer een verhaal op mijn site nalaten aangezien ik wel internet thuis heb. dus dat gaat wel makkelijk.

Maar ik ga er een geweldig jaar van maken en ik ga iedereen goed op de hoogte houden. En een jaar is zo voorbij (denk ik). Maar dit was dus mijn laatste bericht vanuit Nederland en de rest allemaal vanuit Brazilië.

Tchau

  • 12 Augustus 2007 - 15:15

    Lotte:

    Maak er wat van!! ik weet zeker dat jij een super tof jaar gaat meemaken!
    En ik blijf zeker vanuit dit suffe Zwolle alle verhalen lezen! :)

    kus!

  • 12 Augustus 2007 - 19:35

    Christel:

    Lieve lieve Rens,

    heel veel succes met je reis, en een goede aankomst in Maringa. heel veel kusjes Mam

  • 12 Augustus 2007 - 19:56

    Juul:

    Rens,

    Nu gaat het echt gebeuren!!ik wens je het allerbeste en ik zal aan je denken. Blijf je weblog volgen.

    Kusjes

  • 12 Augustus 2007 - 20:17

    Joanne:

    hee..!!
    heel veel pelzier..!!
    enn ik blijf je volen..;)

    xxxx
    veel liefs, Joanne

  • 13 Augustus 2007 - 09:26

    Gert Jan :

    He, Rens een hele goede reis en een fijn jaar toegewenst. Geniet er van. Wij waren zondag pas om 11.30 uur thuis dus een bezoekje lukte niet meer. Groetje Gert Jan en Ankie

  • 13 Augustus 2007 - 14:06

    Je Zus:

    hey Rens... je zit nu in t vliegtuig naar Sao Paulo! Hoe spannend!

    xxx

  • 14 Augustus 2007 - 12:45

    Jay-D En Cin-D:

    Heeeej Rens hoe spannend....inmiddels goed aangekomen zie ik aan je foto's!!

    We denken aan je hoor, hier in huis,...no spang ouwe :D

    dikke kus

  • 14 Augustus 2007 - 12:47

    J0hn:

    Rensss!!!!!! Je bent er!! WOEW! Heb even je foto's bekeken en ik vind het er echt wreed mooi uit zien, mis je Nederland al;)? Kom gauw ff met een nieuw verhaal man we houden hier alles bij! X johnny

  • 23 Augustus 2007 - 15:51

    Astrid:

    Heey lieve rens!
    Wat supertof om je verhalen te lezen en je foto's te zien! Fijn om te horen dat je het zo naar je zin hebt. Vooral blijven posten he!

    Xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Wezep

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

06 Juni 2008

De tijd van mijn leven.

12 Maart 2008

Noordoosten reis!!!!!

26 December 2007

Tijd voor een berichtje

07 November 2007

Pantanal & Bonito!!!!

19 Oktober 2007

Travels
Rens

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 181
Totaal aantal bezoekers 49856

Voorgaande reizen:

13 Augustus 2007 - 13 Augustus 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: