Het kom dichterbij - Reisverslag uit Wezep, Nederland van Rens Koele - WaarBenJij.nu Het kom dichterbij - Reisverslag uit Wezep, Nederland van Rens Koele - WaarBenJij.nu

Het kom dichterbij

Door: Rens

Blijf op de hoogte en volg Rens

04 Augustus 2007 | Nederland, Wezep

ola mensen

Er is in de loop der weken al meer tot stand gekomen. Ik krijg als het goed is volgende week mijn visum binnen en ik heb al een ticket geboekt. Dus voor alle duidelijkheid ik vertrek 13 augustus al!! Daar ben ik wel heel blij mee, want het zou eerst langer duren. maar tot die tijd ben ik nog druk bezig met van alles en nog wat maar jullie horen nog van me. Blijf me site checken.

  • 05 Augustus 2007 - 15:31

    Donnaponna:

    Hee Leukerd!!
    wat leuk een reactie van jou te krijgen! alles goed met je? heb je je vlucht al geboekt? en heb je er zin in ? ik vetrek vandaag precies over 2 dagen! spannend!!! haha hee ik hou jou ook goed in de gaten! en geen dinge doen die ik ook niet zou doen! good luck!

    Kus Donna

    p.s: ik heb 16aug afscheidsfeest als je wil mag je wel komen en als je wil overnachten is dat altijd mogelijk! nou de toedels!

  • 08 Augustus 2007 - 18:58

    Tante Hanneke:

    Hey Rens,
    Wat een avontuur joh! Ik weet niet of ik wel gedurfd had op die leeftijd. Heel veel plezier met al je internationale contacten.
    Groet, Hanneke

  • 09 Augustus 2007 - 10:22

    Jayden En Cindy:

    Heeej Rens, spannend joh, het is niet eens een week meer en dan zit jij in mijn "blood"-land....veel plezier dikke zoen JD - CIN*D

  • 11 Augustus 2007 - 19:45

    Oom JW/tante Hilde:

    Rens, Een heel fijne tijd toegewenst. Het zal in het begin wel een beetje moeilijk zijn, maar daar ben jij waarschijnlijk zo doorheen. Misschien kom jij met een Braziliaanse terug net als Alexander met een Zuidafrikaanse.
    Nogmaals een heel fijne tijd.
    Groet, oom JW en tante Hilde

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Wezep

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

06 Juni 2008

De tijd van mijn leven.

12 Maart 2008

Noordoosten reis!!!!!

26 December 2007

Tijd voor een berichtje

07 November 2007

Pantanal & Bonito!!!!

19 Oktober 2007

Travels
Rens

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 119
Totaal aantal bezoekers 49854

Voorgaande reizen:

13 Augustus 2007 - 13 Augustus 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: