Informatie - Reisverslag uit Wezep, Nederland van Rens Koele - WaarBenJij.nu Informatie - Reisverslag uit Wezep, Nederland van Rens Koele - WaarBenJij.nu

Informatie

Door: Rens

Blijf op de hoogte en volg Rens

23 Juli 2007 | Nederland, Wezep

Goedendag mensen

Ik weet nu al behoorlijk meer over mijn reis dan een week geleden. Ik weet nu naar welke stad ik ga. De stad heet Maringá en licht in de staat Paraná. Het ligt in het zuiden van Brazilië en ongeveer 700 km. van Sao Paulo. Maringá heeft ongeveer 300.000 inwoners, dus dat is wel iets meer dan ik hier in het kleine Wezep gewend ben, maar dit vind ik zeker niet erg.
Ik heb ook sinds vandaag een eerste bericht van mijn eerste gastgezin. Ik ben heel blij met dit gastgezin, want ik heb een gastzus van 15 en een gastbroer van 18. Dus ze hebben ongeveer dezelfde leeftijd als ik.
Dit was het eerste nieuws ik hoop snel mijn visum en mijn vertrekdatum te hebben, dus jullie horen nog zeker meer van mij.

  • 24 Juli 2007 - 09:51

    Leon:

    Zoho is dat je 'gastzus' op die foto?

    Kun je nog wel een keer langs gaan.. op kamerbezoek ofzo ;)

    Rustuuuug


  • 27 Juli 2007 - 07:52

    JAyden En Cindy*:

    he heeej, zoals beloofd even een berichtje...We gaan cker contact houden ouwe! en nogmaals bedankt voor de gezellige aaf...

    dikke zoen

  • 29 Juli 2007 - 19:14

    Joanne:

    hee Rens..!!
    ik heb nog onthouden wat je site was(A) whaha dus gelijk ff kijken..!!
    die stad ziet er super uit op die foto..!! en gastgezin ook erg leuk..
    ga je naar twee gastgezinnen? wat leuk en ga je dan ook naar een ander deel van Brasil??

    ik hou je in de gaten;)

    xxx veel liefs, Joanne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Wezep

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

06 Juni 2008

De tijd van mijn leven.

12 Maart 2008

Noordoosten reis!!!!!

26 December 2007

Tijd voor een berichtje

07 November 2007

Pantanal & Bonito!!!!

19 Oktober 2007

Travels
Rens

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 245
Totaal aantal bezoekers 49854

Voorgaande reizen:

13 Augustus 2007 - 13 Augustus 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: